PKL syksyn 2018 koulutuspäivät

4.7.2018

Koulutuspäivien aiheena ovat kulttuuriperintökohteiden sisältämät haitta- ja vaara-aineiden riskit työturvallisuudelle ja terveydelle. Koulutuspäivät pidetään 26-27.11.2018 Kansallismuseon auditoriossa.

Konservaattoriliiton syksyn koulutuspäivien aiheena ovat kulttuuriperintökohteiden sisältämät haitta- ja vaara-aineiden riskit työturvallisuudelle ja terveydelle. Koulutuspäivät ovat Konservaattoriliiton jäsenille maksuttomat.

Seminaariin toivotaan liiton jäseniltä sekä muilta kulttuuriperintökohteiden kanssa työskenteleviltä lyhyitä (max 3 diaa) alustuksia aiheesta. Voit myös kertoa ja näyttää kuvan kohteesta, jossa haitta-aine ongelma on havaittu, mutta sille ei ole tehty mitään. Paikalla on siis asiantuntijoita ratkomassa ongelmia yhdessä seminaarin osallistujien kanssa. Jos sinulla on tullut vastaan jotain haitta-aineisiin liittyen ja haluaisit jakaa kokemuksesi muiden kanssa, laita siitä viestiä katariina.ruuska-jauhijarvi@laurimehto.fi Myös pidemmät esitykset ovat tervetulleita, laita viestiä Katariinalle.