Pohjoismaisen konservaattoriliiton Suomen osasto ry ylimääräinen kokous

6.11.2018

Pohjoismaisen konservaattoriliiton Suomen osasto ry järjestää ylimääräisen kokouksen maanantaina 26.11.2018 klo 16:45-17:30 Kansallismuseon auditoriossa, Helsinki.

Kutsu 6.11.2018

Pohjoismaisen konservaattoriliiton Suomen osasto ry ylimääräinen kokous

Asialistalla puheenjohtajan valinta.

Syyskokouksessa kukaan ei asettunut ehdolle puheenjohtajan tehtävään. Ylimääräisessä kokouksessa valitaan uusi puheenjohtaja. Ehdokkaaksi voi ilmoittautua etukäteen nykyiselle puheenjohtajalle.

Puheenjohtajan tehtävässä on eduksi, jos sinulla on kokemusta hallitustyöstä, mutta se ei ole vaatimus. Tehtävästä pois jättäytyvä nykyinen puheenjohtaja opastaa sinut alkuun yhdessä hallituksen jäsenten kanssa. Jos sinua yhtään kiinnostaa, lähde rohkeasti mukaan, koska yhdistys tarvitsee toimiakseen puheenjohtajan.

TERVETULOA!

Puheenjohtajan tehtävä (www.yhdistystoimijat.fi):
•johtaa ja valvoo sekä kehittää hallituksen ja koko yhdistyksen toimintaa
•johtaa ja valvoo tehtyjen päätösten toteuttamista
•huolehtii työnjaosta ja tukee yhdistyksen toimihenkilöiden työtä
•luo aktiivista ja innostunutta henkeä koko yhdistykseen
•yhdistyksen talouden seuraaminen yhdessä taloudenhoitajan kanssa
•kutsuu hallituksen kokoukset koolle n.6 kertaa/vuosi
•johtaa puhetta hallituksen ja yhdistyksen kokouksissa
•vastaa siitä, että pöytäkirja laaditaan ja allekirjoittaa yhdistyksen asiakirjat
•toimii yhdistyksen nimenkirjoittajana
•edustaa yhdistystä