PKL syksyn 2018 koulutuspäivät

4.7.2018

Koulutuspäivien aiheena ovat kulttuuriperintökohteiden sisältämät haitta- ja vaara-aineiden riskit työturvallisuudelle ja terveydelle. Seminaarin aika ja paikka ilmoitetaan elokuun lopulla.

Konservaattoriliiton syksyn koulutuspäivien aiheena ovat kulttuuriperintökohteiden sisältämät haitta- ja vaara-aineiden riskit työturvallisuudelle ja terveydelle. Koulutuspäiviä suunnitellaan kaksipäiväisiksi ja ne järjestetään marraskuun loppupuolella. Pyrimme saamaan tarkan ajan ja seminaarin pitopaikan selville elokuun loppuun mennessä. Koulutuspäivät ovat Konservaattoriliiton jäsenille maksuttomat.

Seminaariin toivotaan liiton jäseniltä sekä muilta kulttuuriperintökohteiden kanssa työskenteleviltä lyhyitä (max 3 diaa) alustuksia aiheesta. Voit myös kertoa ja näyttää kuvan kohteesta, jossa haitta-aine ongelma on havaittu, mutta sille ei ole tehty mitään. Paikalla on siis asiantuntijoita ratkomassa ongelmia yhdessä seminaarin osallistujien kanssa. Jos sinulla on tullut vastaan jotain haitta-aineisiin liittyen ja haluaisit jakaa kokemuksesi muiden kanssa, laita siitä viestiä katariina.ruuska-jauhijarvi@laurimehto.fi Myös pidemmät esitykset ovat tervetulleita, laita viestiä Katariinalle.