Koulutuspäivä torstaina 28.4.

Tervetuloa digitaalisen kulttuuriperinnön koulutuspäiville 28.4.2022!

Yhteiskunnan digitalisoituminen ei ole muuttanut pelkästään museossa tapahtuvaa työtä, vaan se vaikuttaa myös siihen minkälaista perintöä ympärillämme syntyy. Tämä kulttuuriperintö vaatii aivan uudenlaisia näkökulmia. Pohjoismaisen konservaattoriliiton Suomen osasto ry:n kevään koulutuspäivässä pohditaan, mitä digitaalinen kulttuuriperintö on, miksi se on merkityksellistä ja miten sitä voisi lähestyä. Tervetuloa mukaan tutustumaan aiheeseen!

Tapahtuma järjestetään Bio Rex -salissa Amos Rexissä Helsingissä. Järjestämme myös etäosallistumismahdollisuuden. Koulutuspäivä alkaa klo 9.30 ja päättyy klo 16. Päivän päätteeksi klo 16-18 pidämme Pohjoismaisen konservaattoriliiton Suomen osasto ryn kevätkokouksen!

Koulutuspäivät kuuluvat PKL:n jäsenmaksuun. Muille kuin jäsenille koulutuspäivän osallistuminen maksaa 50 €.

Lisätietoja voi kysellä jäsensihteerilta sähköpostilla osoitteesta jasensihteeri.pkl@gmail.com.

Ilmoittautuminen on suljettu 22.4.

OHJELMA

09.00 - 09.30        Ilmoittautuminen ja aamukahvit

09:30-  09.40        Alkusanat

09.40 - 10:30        CSC:n tarjoaman pitkäaikaissäilytyspalvelun esittely - Kimmo Koivunen